Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Betalning

Pris
Summan av din beställning ser du alltid i kassan det tillkommer inget extra efter ditt köp. Vid användning av rabattkod anger du den slutet av betalningen. Värdet på rabattkoden dras från ditt totalbelopp.

Företag
Vill du betala via ditt företag? Självklart går det bra, vi använder oss idag via klarna som har den tjänsten.

Betalning
VI använder oss av klarna & Paypal idag. Swish,kort,faktura & avbetalning går bra. – Vill du ha en seperat faktura ifrån oss går det bra att maila.

Frakt
Vi har fraktfritt över 300:-  Annars ligger frakten på 69kr
Detta gäller endast inom Sverige. Vid beställning utanför Sverige kontakta oss gärna så berättar vi mer.

Varan slut?
Precis som rubrik säger kan det vara så att varan är slut även att det står att den finns. Beror på att vårt system är väntetid på 24h från lagret. – Vi kontaktar dig om detta skulle uppstå.

Retur
Som privatperson har du, i enlighet med distansavtalslagen, rätt till ångerrätt, utan att ange någon anledning. Du måste dock meddela kundtjänst detta senast 14 dagar efter det att du mottagit dina varor. För att returnera varorna ska dessa vara oanvända och oskadade i sina originalförpackningar. Kunden bekostar själv för returfrakten. Returen ska skickas tillbaka som företagspaket och inte via brev. Varor får inte returneras som postförskott eller med efterkrav. 

 

Kontakta oss via nedan formulär